14 Mart 2011 Pazartesi

Veteriner danışmanlık Online Ulaşım krokisi

Kedinin hasta olduğunu. Senin veteriner arayabilir ve onlar are yumuk. Acil veteriner ilk pahalı bir ziyaret olmadan herhangi bir bilgi vermek istemiyorum. Ne iş yapıyorsun?

Bunun gibi birçok durumda bir online veteriner-ebilmek muktedir yardım. Aşağıda çeşitli senaryolar burada online veteriner size yardımcı olabilir:

* Eğer senin evde beslenen hayvan hasta ama acil bir ziyaret gerekli olup açık olduklarında senin veteriner görmeyi beklemeniz gerekir ise emin değilseniz.
* Eğer senin veteriner bir yordam veya test tavsiye etti ve gitmek için en iyi yol olduğunu güvence almak istiyorum.
* Eğer sen are seyir için ikinci bir görüş hayvanınızın koşulu.
* Eğer sen istemek senin veteriner verdiğiniz tahminin adil olup bir görüş.

Çevrimiçi bir veteriner hekim many people who were yapamaz-e doğru onların düzenli veterinerler için konuşmak yardımcı oldu. Ben hayvanlar ve pek çok diğer durumlarda kusma seizuring hayvanlar hakkında sorulan sorular. Ben genellikle insanların karar ötenazi için zaman olduğunda yardımcı Danışmanı.

Çevrimiçi bir veteriner-ebilmek yapmak değil bazı noktalar şunlardır:

* İlaç reçete
* Hayvanınızın durumu teşhis (ama size neler fikir verebilir)
* Hayvan tedavi reçete

Eğer "ziyaret" en iyi yardımcı olacak bazı ipuçları bir online veteriner sorular soruyorlar:

* Olmak emin hayvanınızın yaş, cins ve mevcut sağlık sorunları dahil etmek.
* Olarak açıklamanızı hayvanınızın durumun olabildiğince ayrıntılı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ana sayfaya git yukari